luckylisa

Direktlänk till inlägg 9 december 2012

Vintern har kommit... Snön är här och så men nåt fattas... Aha! Just ja! VINTERLOVEEEET!!

Av Lisa - 9 december 2012 18:45

Igår sov jag över hos Ida med Lina och Ellen. Vi hade det grymt trevligt och mysigt. Men innan vi åkte dit skulle vi köpa godis! (Självklart! Vad är en sleepover utan godis liksom?) Vi tog varsin påse och började plocka. Vi betalade runt 25 kronor var och sedan när vi kom hem tog vi fram en skål och hällde ner allas godis i den. Hehe... Den blev PROPPFULL!! Men vi åt och åt och tillslut, så tjocka som vi var, hade vi bara 3-4 godsar kvar. Sedan skypade vi med en kille som går på Linas skola och jaa... Inte så mycket att säga. Vi hade det underbart iallafall! Tror jag... Jag vill inte säga för mycket men jag tror att de andra tyckte att det var kul... Det tyckte i varje fall jag! Jag... Lisa... DEN BÄSTE!! Inteee...


Men idag är det ju första advent! Tjohooo! Det är inte långt kvar till julafton nu! Usch, jag kan snart inte vänta mer. Vinterlovet kommer närsomhelst och jag är taggad som bara den!! ÅÅH! Men jaja... Den som väntar på nåt gått väntar alltid för länge... Jag menar aldrig...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 december 2012 16:36

Inte så där JÄTTEmycket kvar på vinterlovet nu. Jag älskar lov, man slipper stressa över läxor och prov. En till tråkig sak är att julen är över!! Det har varit en grymt kul julafton och jag har fått mycket av det jag önskat mig!     Till exem...

Av Lisa - 16 december 2012 18:30

Nu har jag och min familj pyntat lite här i huset samtidigt som julmusik strömmat ur högtalarna! Det är en jättemysig kväll och jag älskar det! Bara 3 skoldagar kvar till vinterlovet och bara 8 dagar kvar till självaste julafton!! Herregud vad kul de...

Av Lisa - 1 december 2012 18:07

Vad är det för dag idag? Jo 1 december! Julkalendern har börjat och folk har börjat hänga upp julpynt. Jag själv har inte bloggat PÅ FLERA VECKOR!! Men jag har faktiskt en anledning! Min dator gick sönder. Bara sådär! Det var något med hårddisken som...

Av Lisa - 6 november 2012 08:19

Vill ni veta en sak? Jag är sjuk! Herreguud vad tråkigt! Idag så slutar vi vid 4 och har massa ämnen. Jag kommer ju missa allting! Plus att vi skulle till badhuset idag. Jag älskar inte att vara där men det är ju ändå roligare att vara där än att må ...

Av Lisa - 4 november 2012 19:05


Jaa... Eh...Vart ska jag börja? Kanske att jag är rätt konstig. I ett tidigare inlägg sa jag att det var höstlov och att jag skulle försöka blogga så mycket jag kunde.. Hehe... Hur gick det om jag får fråga?  Jag bloggade typ mindre istället, haha! M...


Jag heter Lisa...

Interesting or not?
2 besvarade frågor

Länkar

Name Graphics
Heartless

Ovido - Quiz & Flashcards