luckylisa

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2012

Dumma ishall! Vad har vi gjort dig?

Av Lisa - 28 oktober 2012 17:10

Igår tänkte jag och Ida att vi skulle åka skridskor! Alltså i en skridsko-hall... Inte på riktigt!! Så kallt är det inte än. 


Men dettta tänkte vi iallafall göra så vi tog en buss och åkte JÄTTElångt! Vi kämpade oss ända dit och vi hade med oss mat och grejer eftersom vi trodde att vi skulle vara där länge men kan ni gissa vad som hände när vi kom fram? På dörren satt det en lapp där det stog att man inte kunde åka på lördag eller söndag. AAAAAAAARHGT! Vi hade KÄMPAT oss dit och när vi väl var där så får vi inte komma in eftersom det var någon konståkning-grej därinne och BLÄÄÄ! Jag nedvärderar inte skridskååkare för att det är jättefint, vackert och framför allt duktigt att åka så bra skridskor som ni men varför just då? Vi ville ju också åka skridskor och Ida har längtat efter det extremt länge... Jaja! Vi fick sätta oss utanför och trycka in maten vi hade med oss arga som vi var. Usch! 


Efter ett tag fick vi ta bussen och åka hem igen. Då gick vi till Ida och kollade på tv.


 

Kolla vad sorgligt! En fjäder! Undra vad som hänt... 



Idag har jag legat i min säng typ halva dagen. Först och främst så sov jag ju i den men sedan på morgonen låg jag där jättelänge tills vi skulle äta frukost. Efter det la jag mig igen och kollade på youtube i nästan 3 TIMMAR! Sen när klockan var typ halv 1 duschade jag och sedan la jag mig i sängen igen. Men då ringde Lina och Ida mig på skype! (Ida var hemma hos Lina alltså) och så pratade vi i några timmar. Sedan gick jag över till dom och var där i en knapp halvtimme eftersom Lina skulle åka iväg. Då gick jag och Ida och pratade med varandra innan vi sa hejdå och vandrade skillda vägar! 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 december 2012 16:36

Inte så där JÄTTEmycket kvar på vinterlovet nu. Jag älskar lov, man slipper stressa över läxor och prov. En till tråkig sak är att julen är över!! Det har varit en grymt kul julafton och jag har fått mycket av det jag önskat mig!     Till exem...

Av Lisa - 16 december 2012 18:30

Nu har jag och min familj pyntat lite här i huset samtidigt som julmusik strömmat ur högtalarna! Det är en jättemysig kväll och jag älskar det! Bara 3 skoldagar kvar till vinterlovet och bara 8 dagar kvar till självaste julafton!! Herregud vad kul de...

Av Lisa - 9 december 2012 18:45

Igår sov jag över hos Ida med Lina och Ellen. Vi hade det grymt trevligt och mysigt. Men innan vi åkte dit skulle vi köpa godis! (Självklart! Vad är en sleepover utan godis liksom?) Vi tog varsin påse och började plocka. Vi betalade runt 25 kronor va...

Av Lisa - 1 december 2012 18:07

Vad är det för dag idag? Jo 1 december! Julkalendern har börjat och folk har börjat hänga upp julpynt. Jag själv har inte bloggat PÅ FLERA VECKOR!! Men jag har faktiskt en anledning! Min dator gick sönder. Bara sådär! Det var något med hårddisken som...

Av Lisa - 6 november 2012 08:19

Vill ni veta en sak? Jag är sjuk! Herreguud vad tråkigt! Idag så slutar vi vid 4 och har massa ämnen. Jag kommer ju missa allting! Plus att vi skulle till badhuset idag. Jag älskar inte att vara där men det är ju ändå roligare att vara där än att må ...


Jag heter Lisa...

Interesting or not?
2 besvarade frågor

Länkar

Name Graphics
Heartless

Ovido - Quiz & Flashcards